Aanvragen

Inzet EHBO´ers – Aanvragen

Inzet EHBO’ers bij evenementen

Onze vereniging kan op verzoek gediplomeerde EHBO´ers leveren bij de meest uiteenlopende evenementen in de gemeente Utrecht en omgeving.

Als u EHBO´ers zoekt bij evenementen zoals sportwedstrijden, bedrijfsfeesten en braderieën kunt u bij onze vereniging een aanvraag indienen.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en zullen een offerte opmaken.

De Utrechtse Vereniging is ook inzetbaar bij grote evenementen waarvoor door de gemeente een vergunning wordt afgegeven zoals Koningsdag en diverse festivals.
Onze hulpverleners zijn hiervoor speciaal getraind, o.a. in het gebruik van een AED. Ook hebben diverse hulpverleners het diploma EHBDu ( Eerste hulp bij gebruik van alcohol en drugs in het uitgaanscircuit) en het certificaat van de cursus Stop de bloeding, redt een leven.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het secretariaat, tel. 06-48580884 of
info@ehbo-utrechtsevereniging.nl

Wij zijn altijd op zoek naar leden die zich actief in willen zetten als
EHBO´er bij evenementen. Lees meer…>